Od začátku jsem měl ve volbě jasno, na kvalitní „houpačku“ prototypu Spešla Epicu, Scalpelu od Cannnondale, či ještě lépe ve VELU toliko rozmazávané Kleinovo Palomino mít nebudu:-). Od nového kola jsem požadoval především funkčnost a spolehlivost (soudě dle maratonských prasáren, které se občas vyskytnou, viz. Sudety 02), chtěl jsem zavíratelnou vidli a zapletená kola od MAVICU + kompletní XT pohon.
Jsem zvědav, jak se bezdušový systém + DUKE Race Lock Out osvědčí a rovněž karbonové kliky FSA jsou pro mě velkou neznámou. Po zkušenostech kamarádů jsem nevolil hydr. kotouče, protože měnit vidli s “vaklem” po každé sezóně se mi příliš nechce. Nyní už zbývá pouze důsledně a svědomitě přistupovat k trainingu….
Rám | No Saint Urian 2/Alu 7020 |
Kola | Mavic Crossland |
Vidlice | Rock Shox Duke Race |
Pláště | Michelin XL S Tubeless – 2.0 |
Měnič/Řazení | XT Rapid Fire | Představec | Ritchey WCS |
Přesmyk | XT | Řidítka | Ritchey WCS |
Převodník | FSA Afterburner Carbon | Rohy | Ritchey WCS |
Brzdy | XT 04 | Sedlovka | Ritchey WCS |
Náby | Mavic | Sedlo | Selle Italia Flite SLR |
Kazeta | XT | Řetěz | HG 92 |
Ráfky | Mavic Crossland | Váha | ? |